lauantai 5. huhtikuuta 2014

Mäntsälä mielessäin


Jos mä lähden täältä Roomaan joudun lentämään

Jos mä lähden täältä Ruotsiin joudun purjehtimaan
Rautatiet mua vie taas jos tahdon Moskovaan
Mut jos mä lähden Lahteen joudun Mäntsälään
kertosäe:
Mäntsälä mielessäin (3x)
on Mäntsälä mielessäin
No mitä Mäntsälällä tehdään, kuka kertois sen?
Kuka Mäntsälästä hyötyy, minä ymmärrä en
kertosäe
Jos mä lähden täältä Kiinaan joudun Pekingiin
Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan
Miliisit mut vie pois ja joudun vankilaan
Mut jos mä lähden Lahteen joudun Mäntsälään
kertosäe
No onko Mäntsälässä tylsää, kyllä varmaan on
Kuka Mäntsälästä tykkää, minä ymmärrä en
kertosäe
Jos mä haluun pitää hauskaa lähden juhlimaan
Jos mä haluun mennä naisiin lähden kapakkaan
Luonnonhelmaan meen taas jos tahdon vaihteluu
Jos mä haluun Lahteen joudun Mäntsälään
kertosäe
No miten Mäntsälästä päästään, kuka kertois sen?
Kuka Mäntsälää nyt kaipais, minä kaipaa en!




Veiko pääsi kisaamaan lauaantaina illalla, kun Mätsälän Koirakerhon järjesti 100 v -juhlakisat Vuokkoset Areenalla. Seura täytti 40 vuotta ja tuomari Anne Savioja 60 vuotta. Veikolle päivän kisoista hienosti tuplanolla, sijoitukset 5/45 ja 2/49. Kerrankin ohjaaja sai palkinnoksi jotain mistä pitää eli ruisleivän! Hienot työttöjen valjaat vaihdettiin ruskeisiin, ja tyttöjen valjaat päätyivät pyrrien kotiin. Viimeiselta radalta tuli hylky, kun Veiko irtosi putkeen omatoimisesti.

Hilary pääsi vielä illan päätteeksi rallattelemaan Sumpin kanssa ja Hilary sai myös hallilla hellyyskohtauksia, kun se näki Sannan :)






Valjaat, ruisleipää, 2 puruluuta, 2 namipussia ja toffeeta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti